Dag 1

14 maart 2017 - Châtellerault, Frankrijk

Vanochtend vertrokken in Tours. Zo'n eerste dag is best lastig. Ik kwam erachter dat mijn leefdtijdskwalen wel heel lastig zijn op zo'n reis. Mijn sportbril heeft geen dubbel focus dus kan ik de aanwijzingen niet makkelijk lezen. Te kleine lettertjes en het blijft wiebelen op je stuur. Dan maar af en toe stoppen. Zelfst dan blijft het lastig wat de route corrigeert natuurlijk niet als je fout gaat. Dit leverde vandaag zeker 10 fout km op. Ook de eerste tegenslag gehad. Klapband met schade aan de buitenband. En dus op een mooie Franse landweg een nieuw binnenbandje erop en niet te hard oppompen zodat hij niet naar buiten komt. In de volgende "grote" stad maar een nieuw  buitenband gekocht. Nu wel op veel plekken spierpijn. Zien hoe ik morgen uit mijn bed kom. Niet het beoogde aan tel km gehaald.

1. Patries:
    Go Harald, go!!!
  2. Vivianne:
    Je zult extra hard genieten van de fijne dagen. Goede nachtrust en morgen een mooie dag.
  3. Marc:
    14 maart 2017
    Hey Harald... Komt allemaal goed! Dag 1 hielp je er meteen even aan herinneren waar het ook alweer niet om ging... Die eindbestemming komt wel, je vooral niet teveel laten leiden door afstanden die je 'moet' afleggen per dag... Geslaagd dagje dus :-) ! Ik stap morgen op mijn MTB en trap dan vanaf een afstandje wel even met je mee...
  4. Tjerk:
    Topper! Komt goed! Al het begin is moeilijk en niet het doel, maar de reis er naar toe is waar het om draait!
  5. Tanja:
    14 maart 2017
    Klinkt goed, go with the flow
  6. Harold:
    Daarom is het zo bijzonder wat je doet. Its no walk in the parc. Succes!
  7. Jeroen:
    15 maart 2017
    Alles op souplesse, Harald! Zowel 'body' als 'mind'. Heerlijk die km's die je wel hebt mogen afleggen.
  8. Marinus Verseput:
    Kalm aan jongen, wél pech zeg, meteen een lekke band!
  9. Henri Beerman:
    15 maart 2017
    Dat zijn kinderziektes Harald. Vanaf hier zal het alleen maar beter gaan. Goeie reis en veel plezier
  10. Helga:
    16 maart 2017
    A journey of a thousand miles starts with a single step......geniet!