Dag 5 rustdag en dag 6 Montalivet-Ares

19 maart 2017

rustdag zegt alles wat ik gedaan heb. Even paar boodschapjes doen en lezen op mijn bed. Was hard nodig.

Dag 6 weer opgestapt. Spieren en zitvlak weer in orde alleen ging de knie meer opspelen. Die had aan 1 dag niet voldoende. Vandaag 2 dorpjes gezien. Als ik die niet meetel dan heb ik vandaag 5 wandelaars, 4 fietsers en 2 auto's gezien. Het was doodsaai. Mijn linker en rechter hersenhelft hebben een goed gesprek met elkaar gehad. Ik kreeg van de B&B eigenaar te horen dat ze nog nooit zo koud hadden gehad als deze week. Het valt mij ook tegen. Met alle kleding die ik bij heb is het maar net warm te krijgen. Vorige week was het hier 26 graden en nu net aan 13. Laat die zon maar komen.

Ondanks dat het saai was wel mooie natuur gezien. Vandaag letterlijk ervaren dat het leven er mooier uitziet als de zon schijnt.

1. Marinus Verseput:
    19 maart 2017
    Je schiet al aardig op! De spaanse grens komt rap dichterbij. Voorzicht met die knie hoor!
    Ik zit elke avond vol spanning op je nieuwe verhaal te wachten!
  2. Nart:
    19 maart 2017
    Zegt die linkerhelft tegen de rechter. "Mag ik vandaag in het midden?"
  3. Jan Willem:
    19 maart 2017
    Het wordt vast snel warmer. Ga zo door! Lekkere wijn bij Bordeaux?
  4. Martijn:
    19 maart 2017
    Hey kerel, wanneer staat de rust-maand in Donostia in de planning?
  5. Jeroen:
    Je gaat lekker!!
    Eerst t zuur en dan het zoet.
    Hou alles heel en op naar zonnige avonturen!
  6. Vivianne:
    19 maart 2017
    Dat zal een mooi gesprek zijn geweest :-)
    Ik zou zeggen fiets de zon tegemoet en denk een beetje aan je arme lijf.
  7. Bart van Ulft:
    20 maart 2017
    Harald. Het gaat goed. Blijf lange verhalen schrijven en mooie foto's plaatsen. Heel veel succes met je reis. Groet Bart
  8. Paul:
    20 maart 2017
    Alles volgens plan. Eerst worstelen, daarna komt de zon en opent de hemel zich voor je. Maar eerst met je kloten door het grint. Zo hoort het.
  9. Henri Beerman:
    20 maart 2017
    Al wat warmer vandaag Harald? Beroerder dan het weer in Haarlem momenteel kan bijna niet: regen en windvlagen. Nog even stukkie doorkarren en je bent bij Saint Jean Pied de Port. Daar linksaf en dan zie je Santiago de C in de verte al liggen! ( bij wijze van spreken dan hè...). Keep up the good work!
  10. Jan:
    Harald,

Ben trots op je probeer vol te houden ondanks knie. If it was easy everbody would do it.
  11. John en Gerda kan:
    20 maart 2017
    Ja dat gebeurd niet veel in Nederland , dat je je zo alleen voelt.
    Misschien wel eens lekker ,dat je tijd hebt om eens lekker na te denken. Hier het weer heerlijk. Moet je nu elke dag een stempeltje halen? Ik hoorde dat er ieder jaar 300.000 mensen per jaar die tocht maken. Overal vandaan. Succes morgen met een beetje mooier weer!!