Dag 3 Melle-Saintes

16 maart 2017

Dagje met verschillende gezichten. Doordat ik gisteren wat meer had gedaan dan goed voor me was moest ik vanochtend de tol er voor betalen. Ik werd wakker met benen die aanvoelden als zandzakken. Hier was ik al bang voor dus had ik de planning aangepast, vandaag maar 80km. En daar was ik blij mee. Eerste uur was ik niet vooruit te branden maar daarna werd ik Happy Camper. Veel heuveltjes en lege wegen en weids uitzicht. Hazen gezien zo groot als kleine hertjes. Ik krijg ook vragen in jullie reacties.Ik zal zoveel mogelijk ze hier beantwoorden. Waarom doe ik dit, omdat het kan. Ik heb mezelf op een tijdje vrij getrakteerd en in die tijd kun je iets doen wat normaal niet kan. Ben je met een groep of sluit je aan, nee het is alleen me myselve and I. Verder is er hier ook niemand om bij aan te sluiten. Overnachtingen regel ik via air bnb en booking.com. Waarschijnlijk zijn er in Spanje meer herbergen onderweg. Mocht ik dingen zijn vergeten help me er maar aan herinneren. Morgen via Royan naar het strand. Misschien daar een dagje blijven. Morgen maar 70 km daar het eigenlijk rustdag is.

1. Jeroen:
    16 maart 2017
    Zo is het. Even in gesprek met het ijs, en daar de rit op aanpassen.
    En niet vergeten ook te herstellen op de fiets. Geniet ze!
  2. Kaat:
    Hi broertje,
    Dagje strand. Klinkt als een goed idee. Geniet.
    Kus Kaat
  3. Marjan:
    Goed bezig!
  4. Tanja:
    Klinkt heerlijk
  5. John en Gerda kan:
    16 maart 2017
    Ja heerlijk, die rust langs die Franse wegen, wel wat anders als Nederland he? Geniet ervan!!!
  6. Gert-Jan:
    17 maart 2017
    Mooi deze ervaringen te zien/horen. Royan jeugd herinneringen aan Dus kan je aanrader voor een lekker rustdagje
  7. Marinus Verseput:
    17 maart 2017
    Ga zo door! Vandaag langs Cognac? Scheermes is rasoir in het Frans.