Dag 7 Ares-Labouheyre

20 maart 2017 - Labouheyre, Frankrijk

Het is gedaan. Afgelopen dagen last van mijn knie gekregen en het werd iedere dag erger. Uiteindelijk van weer 90km. Maar dan in een lagere versnelling omdat ik geen kracht kan zetten met mijn rechter knie. Alles op soeplesse is het devies. Het resulteerde in een lager tempo en dus langer op de fiets zitten. Nu lig ik op bed met een stijve knie en kan hem nauwelijks nog bewegen. Uiteindelijk had ik 2 dagen geleden moeten stoppen maar nu is het onvermijdelijk. Morgen met de trein naar Bordeaux en vandaar de terugreis naar NL plannen. Gefrustreerd, illusie armer maar ervaring rijker. Ben eind van de week wel thuis.

1. Gert-Jan:
    20 maart 2017
    Hi niet gewoon een paar daagjes extra rust nemen, fysio zoeken en met extra Grimbergje erbij ! Hou je haaks.
  2. Sue:
    20 maart 2017
    Wat onwijs jammer en balen dat je knie de spelbreker is!!
    Al met al heb je al een mooie prestatie neergezet, je mag er trots op zijn!
  3. Jeroen:
    20 maart 2017
    Goed idee om medisch advies ter plekke te zoeken. Misschien dan ook zadel wat hoger of lager.
    Plus een lekker wijntje erbij.
    Denk t nog eens over!
  4. Mariësther:
    20 maart 2017
    Je bent voor mij echt een toppertje hoor! Wat je ook doet!! En sowieso een lekker wijntje of biertje kan zeker geen kwaad!!!

Hoor graag je live verhalen!!
  5. Tjerk:
    20 maart 2017
    En een paar dagen rust, medische ondersteuning en dan weer door? De 3 weken zijn nog niet voorbij. Ach, je moet doen wat goed voelt.
  6. Vivianne:
    20 maart 2017
    Wat een baal! Maar wellicht kun je je tijd op een andere manier invullen. Reis naar een plek waar je je wel lekker voelt en de zon schijnt en kom daar tot rust. Een trein terug is er altijd nog wel. Sterkte
  7. Markus:
    20 maart 2017
    Hey har, pijnlijk en werkelijk balen. Wel stoer dat je zo ver bent gekomen, kunnen er niet veel zeggen! Groot respect
  8. Marc:
    Balen, Harald!
    Eerst maar goed herstellen, een ontstekingsremmer kan overigens wonderen doen, goed fietsafstelling ook... Op naar een volgende keer?
  9. Rob:
    20 maart 2017
    Verschrikkelijk balen, ook voor ons omdat de reisverslagen voorbij zijn..! Veel wijsheid en sterkte!
  10. Paul:
    20 maart 2017
    Verstandige adviezen hierboven. Trein diep Spanje in, lekker de zon opzoeken. Laat die rotfiets maar staan en geniet. Bikkel vamme.
  11. Bart van Ulft:
    20 maart 2017
    Tjonge Harald. Balen. weet je het zeker? In ieder geval een mooie prestatie. Groet, Bart
  12. Erik:
    21 maart 2017
    Chips! Da's rappo klappo - helaas Harry!
  13. Frank-Xavier:
    21 maart 2017
    Dat is balen voor je. Maar als de knie niet meer wil, is het verstandiger om te stoppen. Je moet er nog hele tijd mee doen met zo'n knie. Sterkte
  14. Jean-Paul:
    21 maart 2017
    Dat is waanzinnig balen! Knieblessure is echt K. Sterkte met herstel en rust lekker uit op een mooie plek!
  15. Jan:
    21 maart 2017
    Ben ook voor zon advies. Lekker genieten tot rust komen kan ook zonder fiets.
  16. Marieke:
    21 maart 2017
    Klote is dat..maar wel verstandig. En de intentie is al de halve pelgrimstocht nietwaar..ben soort van solidair..donderdag gevallen met de fiets en lig gehavend thuis te koekeloere..knie gaat overigens prima hier dat dan weer wel sterkte en chapeau voor jou
  17. Wies:
    21 maart 2017
    Waardeloos. Terugtrekken, wonden likken, trainen en sterk terugkomen! Binnenkort SNAD-training in Zuid-Limburg?!
  18. Niels:
    21 maart 2017
    Damn Harald, dat is baluuhhh. Inderdaad binnenkort oefenen in Limburg en klaarmaken voor een volgende keer?
  19. Marinus Verseput:
    Mijn held ben je Harald!
  20. John en Gerda kan:
    21 maart 2017
    O jeetje dat is jammer Harold. Ja die knie is ook niet zo een twee drie beter. Misschien tellen die stempeltjes volgend jaar nog dan kan je het afmaken.
    Jammer dat je niet in de buurt bent, anders kon je hier nog even revalideren. Elke dag volop zon.
    In ieder geval een hele goede terugreis.
  21. Henri Beerman:
    21 maart 2017
    Balen! Maar doorklooien met gammele knieën lijkt me ook geen feest.
  22. Vera:
    21 maart 2017
    Jammer! Maar niet geschoten is altijd mis! Weer een ervaring rijker.
  23. Pieter:
    21 maart 2017
    Wat jammer Harald...ik hoop dat je snel kan herstellen: kan je vlammen in Limburg!
  24. Patries:
    21 maart 2017
    Oh balen zeg!! Goed herstel toegewenst zodat je weer snel een fietsplan kan maken!
  25. Heda:
    Wat ongelofelijk balen!
    Hoop dat jouw knie snel herstelt en dat je in NL straks wellicht terugkijkt op een mooie ervaring, ook al verliep het anders dan gepland!
  26. Tanja:
    21 maart 2017
    Probeer te genieten van wat je tegenkomt, hoe moeilijk het ook is. Maar vooral ook tijd nemen om ... tja... succes
  27. Bert:
    22 maart 2017
    Wat een pech Harald....rustig aan, goed herstellen en vlammen tijdens de 'Peetjens Classic'.
  28. Frank:
    22 maart 2017
    Respect Harry. Hebben ze daar geen masseuses ? Met de trein terug kan altijd nog.
  29. JH:
    22 maart 2017
    In bed met een stijve knie ... tja. Balen, laat je goddelijke lichaam je toch in de steek. Thuis lekker herstellen.
  30. Helga:
    22 maart 2017
    Harald! Een paar extra dagen rust pakken en dan je besluit eens heroverwegen? Niet de olifant in het porseleinenkastje zijn nu he