Bordeaux

22 maart 2017 - Bordeaux, Frankrijk

Hierbij het laatste verslag. Graag wil ik iedereen bedanken voor de steun die jullie me hebben gegeven. Na 2 dagen rust weet ik dat ik de juiste beslissing heb genomen. Wordt als ik thuis ben echt een fysio bezoeken. Vanavond wordt mijn fiets op gehaald en morgen vlieg ik terug. Nogmaals, iedereen bedankt voor de steun.

Vandaag toch nog maar even toeristje gespeeld in Bordeaux. Echt de moeite waard. Mooie stad kom zeker een keer terug.

1. Marinus Verseput:
    22 maart 2017
    Tot snel in Haarlem weer dan Harald!
  2. Kappie:
    Snel thuis naar de fysio voor de onvermijdelijke comeback in Gruppo Stelvio!
  3. Bas:
    Leuke foto's
  4. Bas:
    Goede reis terug
  5. Vera:
    22 maart 2017
    Wel thuis! Bordeaux is inderdaad een prachtige stad!
  6. Jeroen:
    Kerel, ik zat een beetje te drukken in mijn vorige reactie, excuus. Respect voor je onderneming en daadkracht, sterkte bij de fysio. Pura Vida
  7. John en Gerda kan:
    23 maart 2017
    Ja het is jammer, dat het zo is gegaan.
    Maar je hebt er nog steeds zin in , zo te zien aan al die prachtige wijntjes.
  8. Mariësther:
    23 maart 2017
    Hi!! Hele goede vlucht terug naar huis! En, hier wacht een heerlijk warm zonnetje op je!!