Dag 2 Chatellerault-Melle

15 maart 2017 - Melle, Frankrijk

Blijkbaar was mijn verslag van gisteren wat negatief van toon. Dat was niet de bedoeling maar toch bedankt voor alle opbeurende berichten. Leuk te zien dat ik veel volgers heb die meeleven. Gisteren een geval van beroepsdeformatie, je hebt een planning en die volg je. Zo niet dan pas je je planning weer aan om weer op de originele planning te komen. FOUT en ik weet het, go by the flow. Niet een van mijn sterkste punten.

Vandaag een top dag. Vanochtend bewolkt zodat het wat kouder was. Dus kon ik mijn gewone bril op. Wel makkelijk met kaart lezen. Rond 13.30 kwam het zonnetje en werd het weer warm. De rode kop van gisteren was naast inspanning en een verdiend biertje ook het resultaat van zon. Vandaag maar gesmeerd. Uiteindelijk vandaag een 110 km. Uiteindelijk te veel van het goede want het was het Zuid-Limburgse landschap. Heuveltje op heuveltje af. En dat ga je voelen. Voor het eerst in mijn leven een kramp in mijn hamstring. Raar gevoel maar ook wel de bevestiging dat het goed was voor vandaag. Voor de rest alleen maar (bijna) uitgestorven dorpen en lege wegen. Wel lekker. Verder weer een bandje gewisseld. Je krijgt ervaring. Gelukkig nu een leegloper dus geen schade aan buiten band.

1. Inge:
    15 maart 2017
    Leuk om je ervaring te lezen! Heel veel succes maar vooral ook plezier!! Enjoy
  2. Erik:
    15 maart 2017
    Leuk om te lezen Harry. Go go go!!!
  3. Stephan:
    15 maart 2017
    He harry, was niet negatief, we leven met je mee! We trekken je wel uit de put als je erin zit. Nu nog thaise massage zoeken voor je hamstring?
  4. John en Gerda kan:
    15 maart 2017
    Ja dat valt tegen, die heuveltjes, straks nog de Pyreneeen.
    Maar toch nog 110 km. Petje af hoor.
    Fiets je alleen of kom je in een groep terecht?
  5. Marinus Verseput:
    15 maart 2017
    Lekker jongen! Wel gedoe met die banden. Al bijna 200 km gefietst!
  6. Tanja:
    15 maart 2017
    Hoe doe je het eigenlijk met overnachten? Heb je alles in je rugtas en zie je wel in wat voor dorp je komt en wat voor slaapgelegenheid daar is?
  7. Tjerk:
    Hij gaat lekker!
  8. Paul:
    15 maart 2017
    OK, de reis is nu echt begonnen. Kramp? Appeltaart!
  9. Bart van Ulft:
  10. Bart van Ulft:
  11. Bart van Ulft:
  12. Frank:
    Geniet Harry
  13. Jeroen:
    16 maart 2017
    Vederlicht van toon, dit keer Ga zo door! Ook met de pedaaltred
  14. Jan Willem:
    16 maart 2017
    Geweldig Harald! Klinkt als een heerlijke dag. Geniet er van!